משלוחים לכל חלקי הארץ עד 7 ימי עסקים | משלוח חינם בקנייה מעל 399 ₪

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמיכת פוך מומלצת – המדריך המקיף לקניה

שמיכת פוך מדריך קניה

שמיכת פוך מומלצת – המדריך המקיף לקניה

שמיכת פוך מומלצת איך בכלל בוחרים?

שמיכת פוך מומלצת, קודם כל – מה זה בכלל שמיכת פוך? אנחנו יודעים שאתם יודעים איך זה נראה, או איך זה מרגיש… אבל ברצינות – מה זה?

שמיכת פוך היא במקור כינוי אירופאי לשמיכה לבנה מוצקה במילוי פוך או חלופה פוך. לשמיכות פוך יש תפירה ייחודית, כגון תפירה, קופסאות תריסים ותעלות, כדי למנוע מהפלומה או המילוי להתקבץ או להזיז. המעטפת או המעטפת של השמיכה אינם ניתנים להסרה עם זאת, אתם יכולים לקבל כיסוי פוך נפרד.

קרדיט: freepik by wayhomestudio


איך עובד כיסוי שמיכת פוך?

כיסוי פוך עוטף שמיכת פוך או שמיכה, בדומה לאופן שבו ציפית מכסה כרית. זה סוגר את השמיכה. כיסוי השמיכה מתנתק וקל לשטיפה, בדומה לציפית. לכיסויי פוך יש פתח רחב להחלקת השמיכה בתוך הכיסוי. פתחי שמיכות פוך משתנים; לחלקם יש סגירות רוכסן, עניבות וכפתורים, או אולי אפילו משאירים את החור פתוח, בדומה לציפית עם צד פתוח. לכיסוי השמיכה עשויים להיות מחברים, כמו לולאות וכפתורים, בפנים התואמים לשמיכת השמיכה כדי למנוע מהשמיכה להתקבץ או להסתובב בתוך הכיסוי.

איך לבחור שמיכת פוך?

בעת רכישת שמיכת פוך תרצו לדעת כמה היא תחמם אותך, במיוחד בחורף, לכן חשוב לברר את דירוג של השמיכה. סביר להניח שכבר ראיתם את הדירוג על אריזות שמיכת פוך, מכיוון שהוא מתייחס למידת היכולת של השמיכה ללכוד אוויר חם סביבכם ולכן לשמור עליכם מבודדים בלילה. הדירוג נקרא טוג.

הסולם נע בין 1 טוג ל-15 טוג (החם ביותר). לקיץ, תצטרכו צריך שמיכת פוך של 1-7 טו"ג, בעוד ש-10.5 טו" ומעלה הוא אידיאלי לחורף. רכישת שמיכות פוך מרובות עשויה להיות לא ריאלית, כך שרכישת שמיכת פוך של 10 טג לשימוש כל השנה היא פשרה טובה. יש גם אפשרויות זמינות לכל ימות השנה, אבל יש עוד על סוג זה בהמשך.

וזכרו, משקל השמיכה אינו קשור לדירוג הטוג שלה. לשמיכות פוך מלאות בנוצות או פוך יש באופן טבעי תכונות תרמיות טובות יותר מאשר גרסאות סינתטיות. זה אומר שאתם לא צריכים כל כך הרבה מילוי כדי להשיג את אותו דירוג, ולעתים קרובות הופך אותם לקלים יותר.

מילוי שמיכת פוך

ישנם שני סוגי מילוי כשמדובר בשמיכות פוך: טבעית וסינטטית. בחרו בשמיכת פוך סינתטית אם אתה סובל מאלרגיות, בעוד שמיכות פוך טבעיות קלות יותר אך עדיין חמימות באותה מידה.

שמיכות פוך טבעיות רכות ומאפשרות לעור שלך לנשום בקלות רבה יותר בהשוואה לחומרים סינתטיים. בדרך כלל הם מלאים בנוצה או בפומה.

שמיכות פוך במילוי פוך:

בדרך כלל עשויות עם נוצות הן בדרך כלל קלות משקל ומציעות את רמת החום הטובה ביותר. פוך הונגרי, שוודי או קנדי הן אפשרויות פופולריות מכיוון שהפוך ממקומות קרירים אלו נועד באופן טבעי להתחמם במזג אוויר קר במיוחד.

שמיכות פוך מלאות נוצות:

בדרך כלל זולות יותר מאופציות פוך אך כבדות יותר, מכיוון שהנוצות גדולות יותר, חזקות וחזקות יותר.

משי:

זוהי אפשרות מצוינת למי שסובל מאלרגיות אך עדיין רוצה מילוי טבעי. זה קל משקל, עמיד, היפואלרגני ומווסת את טמפרטורת הגוף שלך על ידי לכידת אוויר חם לידך בקור ומשיכת אותו ממך כשהוא חם. זה אפילו יכול להתמודד עם מכונת הכביסה ומייבש הכביסה.

צמר:

אלטרנטיבה טבעית נוספת, צמר נהדר בלכידת אוויר בגלל המבנה השמנמן שלו. בנוסף להיותו היפואלרגני באופן טבעי, הוא מסייע לווסת את טמפרטורת הגוף על ידי נידוף עודפי חום ולחות בעת הצורך.

שמיכות פוך סינתטיות:

שמיכות פוך סינתטיות (הנקראות גם לא אלרגניות) הן אפשרויות נהדרות עבור אלו שאלרגיים לנוצות, פלומה או קרדית האבק, מכיוון שהן לרוב היפואלרגניות. הסיבים הסינתטיים גם מנדפים זיעה וניתנים לשטיפה הרבה יותר באופן קבוע מאשר סתימות טבעיות. הם יכולים להיות מסווגים כסיבים חלולים או מיקרופייבר.

איך לנקות את שמיכת פוך?

שאפו לשטוף את שמיכת פוך כל ארבעה חודשים, אך תמיד בדקו תחילה את התווית מכיוון שרוב השמיכות הטבעיות יהיו נקיות יבשות בלבד. אם זה מתאים למכונת הכביסה ויש כתם ספציפי שצריך להסיר, נערו את המילוי מהאזור הזה ומרחו חומר ניקוי עדין. 

השתמשו בהגדרות הרגילות של המכונה כדי לשטוף ואפשרו לשמיכת פוך שלך להתאוורר לאחר מכן עד שהיא יבשה לחלוטין. לאחר מכן, העבירו עליו מגהץ חם כדי להסיר את כל החיידקים שנותרו.

אתם יכולים לשמור על שמיכת פוך נקייה לאורך זמן על ידי השקעה במגן שמיכת פוך או בטנה. אותם רוכסים מעל השמיכה כדי לשמור אותה סגורה לחלוטין ולהאריך את חייה.